عشق بی انتها

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام صدای بارون

download new music Amir Abbas Golab – Sedaye Baroon

دانلود اهنگ صدای بارون امیرعباس گلاب

Amirabbas Golab, Amirabbas Golab Sedaye Baroon, Download New Song, Download New Song Amirabbas Golab Sedaye Baroon, Download New Song By Amirabbas Golab Called Sedaye Baroon, avinmusic, Sedaye Baroon, Sedaye Baroon by Amirabbas Golab, Sedaye Baroon Download New Song Amirabbas Golab, Sedaye Baroon Download New Song By Amirabbas Golab, آهنگ, آهنگ جدید, امیرعباس گلاب, دانلود, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ Amirabbas Golab, دانلود آهنگ امیرعباس گلاب به نام صدای بارون, دانلود آهنگ امیرعباس گلاب صدای بارون, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید Amirabbas Golab, دانلود آهنگ جدید Amirabbas Golab به نام Sedaye Baroon, دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب, دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام صدای بارون, دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب صدای بارون, صدای بارون, صدای بارون دانلود آهنگ امیرعباس گلاب, آوین موزیک, کد پیشواز آهنگ های امیرعباس گلاب

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ جدید امیرعباس گلاب بنام صدای بارون

من سرگردون هنوز تو فکرم تو فکرت خانوم
صدای بارون من سرگردون دارم میمیرم ولی آروم آروم
دارم میمیرم ولی آروم آروم
دل به دریا زدی پهنه سراب است نرو
برف و کولاک زده راه خراب است نرو
این جماعت همه گرگند مبادا که تورا پی یک شام بزرگند مبادا که تورا
دانه و دام زیاد است مبادا که تورا خشم و اوهام زیاد است مبادا که تورا
تا مبادا که تورا باز مبادا که تورا باز مبادا که تورا
هوا سره جلوم سرابه نرو تنها نرو
نفس بی تو برام عذابه نرو تنها نروخ خانوم
در این دنیا تک و تنها تک و تنها شدم
گیاهی در دل صحرا دل صحرا شدم من
چو مجنونی که مردم گریزد شتابان در پی لیلا شدم من

  • ۹۶/۰۹/۰۳
  • سئو پک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی