دانلود آهنگ جدید ترکی Simge به نام Yanki

 download new music Simge – Yanki

دانلود اهنگ Yanki (یانکی) از Simge

پیشنهاد ویژه آوین موزیک

دانلود آهنگ,  Download New Music, Download New Song, Simge

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ جدید Simge به نام Yanki

Git sonuna kadar
Yok artık bir duyan umursayan
Oysa ki aşk ölene kadar
Diyordun ya hani yalan dolan

تا آخر برو
دیگر هیچ کسی نمی‌شنود و اهمیتی نمی‌دهد
چون عشق تا آخر (مرگ) همراه است
تو که این همه دروغ می‌گفتی

Eriyordum sensiz
Muma dönmüş kalbi
Hiç görmezdin
Niye neden neden neden?
Ve uzatmak yersiz
Nasıl olsa yoldan döndürmezdin
Niye neden neden neden?

من که بدون تو ذوب می‌شدم
قلبی که به موم تبدیل شد
نمی‌توانستی این‌ها را ببینی
چرا؟ برای چی، برای چی؟
و ادامه دادن این بی مورد است
هر چه باشد تو از راهت برنمی‌گردی
چرا؟ برای چی، برای چی؟

Off
Veryansın edemem kadere
Sevdim bu benim meselem
Eğilsem bile devrilmem

اوه
نمی‌تواند سرنوشت را مورد ضرب و شتم قرار دهم
من فقط عاشق بودم، مشکلم این بود
حتی اگر خم شوم، زمین نخواهم خورد

Sor
Dönmezsem sebebi ne diye
Aydım iyiye kötüye
Gel gör ki çok uzak

بپرس
اگر من برنگردم دلیلش چیست
برای همه خوب و بدها یک مثل یک ماه بودم
بیا و ببین که خیلی دور است

Bir süre o sancı
Misafir bir yangı aman aman
Sonra keder bırakır yakanı
Derindedir yankı zaman zaman